onsdag 22 februari 2012

Förenings styrelsen tar tillbaka.....

Det tidigare beslut att banna mig från all form av förtroende uppdrag är numera borttaget.
Man tog ett varv till och i sin nya vishet, så kan inte respektive förenings styrelse, uppfinna
skapa nya regler, det blir ganska komplicerat och svår arbetat.
Vi har redan ett bra dokument kandidatförsäkran, om jag vill arbeta i partiet med förtroende uppdrag,

Se länk: http://www.moderat.se/MediaBinaryLoader.axd?MediaArchive_FileID=17a5ff0f-870b-4c88-bfad-649af5b1da6b&MediaArchive_ForceDownload=true

Till saken hör att jag önskade något form av beslut, då den politiska valberedningen,
velade och tyckte en massa, från 1 års avstängning efter dom eller efter avverkat straff till hela mandat
perioden, så jag fick verkligen så jag teg.

Så nu har valberedningen att ta ställning till min kandidatförsäkran.
Vem vet, jag kan väljas redan nästa m möte.

Ha det
Kenta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar